niedziela, 23 marca 2014

Decoupagowe wieszaki

Tak jak pisałam we wcześniejszych postach, decoupagować możemy praktycznie wszystko, ostatnio wpadło mi do głowy żeby tą techniką ozdobić drewniane wieszaki, dziś chciałabym podzielić się relacją z moich robótek. Dokładny opis co jak i  z czym to się je znajdziesz w poprzednich postach o decoupagu.
Więc zaczynamy,  najpierw musimy przygotować nasze wieszaki, oczyścić je papierem ściernym i pomalować białą farbą, ja używam akrylowej.




Żeby farba tworzyła ładną jednolitą fakturę, po pomalowaniu dociskam ją gąbeczką ( może być zwykły kuchenny zmywak), różnica jaką uzyskamy prezentuje się tak :


Po pomalowaniu pędzlem



 Po dociśnięciu farby gąbeczką



Następnie przygotowujemy wybrany przez nas motyw serwetkowy, rozcieńczamy z wodą nasz klej wikol, do konsystencji mleka, dopasowujemy wzór do wieszaka i przyklejamy. 






Efekt końcowy prezentuje się w ten sposób :




Żeby utrwalić naszą pracę, po wyschnięciu dobrze jest pokryć ją lakierem. Ja dodatkowo pokusiłam się o ozdobienie wieszaka wstążką.


Takie wieszaki mogą zdobić nie tylko naszą szafę, świetnie sprawdzą się jako prezent :)
Mam nadzieję, że podobał Ci się taki pomysł wykorzystania tej techniki zdobienia
Zapraszam do śledzenia kolejnych postów :)



1 komentarz: