poniedziałek, 31 marca 2014

Pomysł na . . .

Dziś pokażę Ci sposób na własnoręczne zrobienie fajnej bransoletki lub naszyjnika. 
Wykonanie tylko pozornie może wydawać się skomplikowane, w rzeczywistości, wcale takie nie jest,  no ale nie ma co gadać, czas brać się do dzieła ! :) 


Potrzebne Ci będą dowolne koraliki, kawałek tasiemki, nitka, igła i nożyczki.
Przygotuj sobie odpowiedni kawałek tasiemki, tak żeby spokojnie objęła rękę czy szyję, w zależności od tego czy robisz bransoletkę czy naszyjnik. Pamiętaj, że musisz zostawić kawałek tasiemki na zawiązanie jej. Ja zdecydowałam się na wykonanie naszyjnika, a perełki które wybrałam nawlekłam na środek tasiemki 
Nawlekanie poprzedziłam przyszyciem nitki do tasiemki, żeby mieć pewność, że wszystko będzie się pięknie trzymać, to samo zrobiłam po zakończeniu nawlekania. Po przyszyciu, nakładamy na nitkę koralik, następnie tasiemkę i tak na przemian. Żeby końcówki tasiemki nie strzępiły się, popsikałam je lakierem do włosów

Krótka fotorelacja :)





Gotowy naszyjnik prezentuje się tak : 



Możesz dowolnie kombinować z kolorami i koralikami :)

Prosty, tani i łatwy sposób na samodzielne wykonanie biżuterii :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz